Łączna liczba wyświetleń

piątek, 21 stycznia 2011

DZIŚ DZIEŃ BABCI i prezencik bez okazji

DZIŚ DZIEŃ BABCI , TRZEBA GO ŚWIĘTOWAĆ, PÓKI BABCIE SĄ.
Wprawdzie ja juz babci nie mam, niestety, ale moja mama babunią została po raz trzeci w zeszłym roku . Jeden raz ode mnie , dwa razy od brata, więc babcią niezaprzeczalnie jest.
JA BEZ PREZENTU, dopiero wczoraj zakupiłam wełenkę  na czapkę i szalik dla Babuni, choć zima już w połowie, to będę taki zestawik robiła i w przyszłym tygodniu spoźniony prezent będzie.

Zobaczymy co z tej wełenki wyjdzie,
a niżej ot taki prezencik dla synka. Miło mi było po dość długiej przerwie zasiąść przed maszyną i na pierwszy ogień, tak na rozruszanie uszyć taki prosty jasieczek. Maleństwo cieszyło się ogromnie, choć jeszcze nie wie co to za pieski i jakie przygody miały.

acha , takich jasiów będzie w sumie trzy, material jest juz przygotowany tylko jak zwykle czasu brak.

WSZYSTKIM BABCIOM I DZIADKOM TEŻ,ZAGLĄDAJĄCYM DO MNIE I NIE TYLKO
ŻYCZĘ ZDROWIA, SPEŁNIENIA MARZEŃ, RADOŚCI Z ŻYCIA, ORAZ CHĘCI I SPRZYJAJĄCYCH OKOLICZNOSCI DO REALIZACJI SWOICH PLANÓW.

Na dziś to tyle. Pozdrawiam Pa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz