Łączna liczba wyświetleń

środa, 2 marca 2011

działam cały czas

tak tak , działam cały czas lub działam na tyle na ile pozwala mi mój synek i jego ząbkowanie . Mam nadzieję że wkrótce się skończy , wyśpimy się i .....nadejdzie wiosna a wraz z nią dłuuuuuugie spacery.
Tymczasem dla lal córeczek - dwóch- brata ( na jego zamówienie) postanowiłam zrobić kolekcję ubranek . Pamiętam w dzieciństwie też taką miałam dla swojej lali , tylko że robiłam ją sama.

Postanowienie :
kolekcja ubranek będzie szyta i szydełkowa
ubranka muszą się dać zdejmować i ubierać
muszą być mocne , bo wszyscy wiemy co potrafią dziecięce rączki
ubranka będą kolorowe i różnorodne aby się nie znudziły
i ma być ich dużo bo lal kilka a dziewczynki dwie plus czasami ich koleżanki

Lala pozyskana i pierwsze próby :




to plan długoterminowy , innych rzeczy  nie zaniedbuję i wkrótce będą inne informacje.
Pozdrawiam i idę cieszyć się słoneczkiem .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz