Łączna liczba wyświetleń

piątek, 1 lipca 2011

mam chwilkę wolnego czasu...bo pada deszcz

Pogoda się zepsuła, pada od kilku dni, tak więc wróciłam z " koczowania na działce" czyli codziennych wypadów na swoją ukochaną ziemię ( całe 16 arów, na wsi, w trakcie demolki bo budujemy domek). Doglądałam prac budowlanych, planowałam co, gdzie i kiedy oraz zwiedzałam okolicę. Spacerowaliśmy tam dużo,jest gdzie, no i  Dzidzia tydzień po swoim roczku zaczęła samodzielnie chodzić, (spódnica mamusi już nie była potrzebna do podtrzymywania się). Zasięg przebieżki zwiększył się i wracamy z takich spacerów wykończeni. Małe idzie spać a ja do gotowania, prania, sprzątania..... i tym samym niteczkowe robótki leżą sobie i kurzą się ! ale się wezmę za nie, wkrótce się wezmę . W krótkiej wolnej chwili jakoś szybciej i łatwiej było mi sięgnąć po książkę i tak ostatnio przeczytałam

Truskaweczki smakowały wyśmienicie, były w małych ilościach narazie, ale są i to z własnej uprawy.
A działka potrafi wessać, oj potrafi. Mąż stara się iść przez robotę i problemy jak burza ( i chwała mu za to ) jednak jak szybko się zagnieździmy w naszym gniazdku któż to wie.

Pozdrawiam wszystkich, jeszcze mnie odwiedzających serdecznie i letnio.
Pa!

1 komentarz:

  1. Do you understand there is a 12 word phrase you can communicate to your crush... that will induce intense feelings of love and instinctual attraction for you deep inside his chest?

    Because hidden in these 12 words is a "secret signal" that fuels a man's instinct to love, treasure and care for you with his entire heart...

    12 Words Who Fuel A Man's Love Response

    This instinct is so hardwired into a man's mind that it will drive him to try better than ever before to make your relationship the best part of both of your lives.

    As a matter of fact, triggering this all-powerful instinct is absolutely mandatory to achieving the best ever relationship with your man that once you send your man a "Secret Signal"...

    ...You will instantly find him expose his soul and heart for you in such a way he haven't experienced before and he will recognize you as the only woman in the galaxy who has ever truly attracted him.

    OdpowiedzUsuń